logo-samandehi سکه یادبود عقاب دم گوه ای استرالیایی با روکش نقره (طرح 1)

مشخصات اصلی


قیمت: 290000 تومان

معرفی اجمالی محصول

عقاب دم گوه ای (نام علمی: Aquila audax) بزرگترین پرندهٔ شکاری استرالیاست که در جنوب گینه نو هم دیده میشود. این عقاب بالهای بلند و پهن، پاهایی بلند و پوشیده از پر و دمی به شکل گوه یا لوزی دارد که تشخیص آن را حتی برای افراد غیر کارشناس بسیار ساده میسازد.

عقاب دم گوه ای مثل دیگر خویشاوندان نزدیک خود (عقاب طلایی، عقاب صحرایی، عقاب خاکی و عقاب پر پا که همگی در سردهٔ Aquila قرار دارند) پرهایی به رنگ قهوه ای تیره دارد. فاصلهٔ دو سر بال آن تا 2٫27 متر و ارتفاع آن به 1٫06 متر میرسد و به این ترتیب یکی از بزرگترین انواع عقاب است. مثل بیشتر پرندگان شکاری جنس ماده از نر بزرگتر است. نرها دو تا چهار کیلوگرم و ماده ها 3 تا 5٫77 کیلوگرم وزن دارند.

این پرنده تقریباً در تمام انواع زیستگاهها دیده شده اما دشتهای باز و کم درخت را ترجیح میدهد. جمعیت این حیوان در خاک اصلی استرالیا پایدار است اما در جزیره تاسمانی کمتر از 200 بهله از آن باقیمانده و در خطر انقراض قرار گرفته است. این عقاب با توجه زیستگاه خود از حیوانات مختلفی تغذیه میکند و حتی توانایی شکار حیواناتی چون کانگورو قرمز یا گوسفند و بز را هم دارد.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سکه یادبود عقاب دم گوه ای استرالیایی با روکش نقره (طرح 1)


وزن یک اونس - قطر 40 میلیمتر با کپسول محافظ فابریک


بسیار زیبا و با کیفیت پروف و کلکسیونی


با تصویر ملکه الیزابت


%100 اصل و با ضمانت کامل










با عضویت در کانال تلگرام فروشگاه طاهاجون از تخفیف ویژه اعضا و قرعه کشی سالانه بهره مند میشوید.


همینطور از جدیدترین کالاها و مطالب و آخرین قیمتها مطلع میشوید


کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید و عضو شوید.




برچسب ها: سکه , یادبود , عقاب استرالیایی , نقره , خارجی , ملکه الیزابت , قیمت , خرید , فروش , استرالیا , عقاب دم گوه ای ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط